Змінні та константи системного оточення, які можливо знайти у пам’яті NodeMCU на рівні Lua
Lua NodeMCU

Змінні та константи системного оточення, які можливо знайти у пам’яті NodeMCU на рівні Lua

Для того, щоб краще зрозуміти, як влаштоване системне оточення змінних і констант NodeMCU, варто хоча б раз на них поглянути. Кожен C-модуль, доданий до складу прошивки може утворювати свої структури…

0 Коментарів
Нова прошивка NodeMCU для ESP8266 – 3.0.0-release_20210201
Lua NodeMCU

Нова прошивка NodeMCU для ESP8266 – 3.0.0-release_20210201

Прошивка NodeMCU для ESP8266 - вийшов черговий реліз 3.0.0-release_20210201 https://github.com/nodemcu/nodemcu-firmware/releases/tag/3.0.0-release_20210201 Тестове середовище: З'явилося власне еталонне тестове середовище нової функціональності прошивки NTest - перелік спеціальних тестових Lua-модулів, які дозволяють проводити тестування…

0 Коментарів

GPS-приймач u-blox NEO-6M – проектування мініатюрного Lua-драйвера для ESP8266 з прошивкою NodeMCU та програмним soft-UART інтерфейсом

Ми маємо намір підключити до контролера ESP8266 з прошивкою NodeMCU та мовою Lua, GPS-приймач u-blox NEO-6M. То ж, для чого нам потрібен драйвер і чому ми його програмуємо на рівні…

0 Коментарів
Автоматизація робіт з прошивки програмним забезпеченням готових пристроїв у оточенні NodeMCU з Lua
Lua NodeMCU

Автоматизація робіт з прошивки програмним забезпеченням готових пристроїв у оточенні NodeMCU з Lua

Чи доводилося шановним читачам прошивали 20 однакових пристроїв? Причому, спочатку спеціально підготовленою прошивкою, а потім ще і програмним забезпеченням? Ми нещодавно прошивали готові до продажу пристрої і можемо поділитися своїм…

0 Коментарів

Повідомлення у форматі NMEA, що надсилає u-blox NEO-6M GPS приймач у автоматичному режимі

Під час виробництва комерційних, чи аматорських проектів з розробки розумних речей, іноді потрібно отримувати точні дані про розташування кишенькових чи стаціонарних електронних пристроїв у просторі та часі. Як це відбувається?…

0 Коментарів

Про вбудовані можливості перетворення величин в Lua

Перетворимо двійкове в десяткове в Lua є вбудована можливість перетворити задане текстом двійкове число у десяткове: [crayon-6077f21c75358491519162/] [crayon-6077f21c7535f741451826/] Перетворимо шістнадцяткове в десяткове Таким самим способом можемо перетворити Hex в Dec:=tonumber('0x1000',16)…

0 Коментарів

Як передати параметри функції, що знаходиться у окремому lua чи lc файлі і отримати результат у вигляді callback?

Відповідь: Ця тема заслуговує ґрунтовної статті. Але якщо коротко, то за час роботи зустрічалися наступні варіанти викликів, на які слід звернути увагу: require(lua-file).function();require(lua-file)(variable);require(lua-file).variable. Наприклад: Виклик:  [crayon-6077f21c7562a990046575/] Файл mathops.lua: [crayon-6077f21c75630503657277/]

0 Коментарів

Поширені формати кодування результуючих даних в регістрах сенсорів

Зміст: формати кодування Доповняльний код (англ. two's complement, «доповнення до 2»)Число з рухомою комою (floating point): мантиса і експонентаПрямий двійковий код (straight binary code)Кодування цілої і дробової частини числа фракціями…

0 Коментарів

Визначаємо швидкодію обробника переривань GPIO ESP8266, що досягається на рівні Lua

Задача Під час проектування чергового пристрою, нам потрібно було побудувати інтеграцію між двома різними системами. І саме через цю необхідність було вирішено перевірити, з якою швидкістю програмний обробник переривань може…

0 Коментарів

Під час реєстрації таймера методом tmr.alarm(), отримую помилку і програма, що використовує таймер не працює.

[crayon-6077f21c75ef2117026157/] Відповідь: Починаючи з версії NodeMCU 2.2.1-master_20190405, підтримуються лише іменовані таймери, а індексовані (0-n) таймери не підтримуються. Джерело: https://github.com/nodemcu/nodemcu-firmware/tree/2.2.1-master_20190405 Цитата: “Breaking changes. Removed index-based timers that have been deprecated for…

0 Коментарів