Підключення сенсора радіації GGreg20_V3 до сервера Home Assistant через інтеграцію ESP Home

Пропонуємо до вашої уваги скорочений варіант процедури підключення детектора (сенсора) GGreg20 у поєднанні з головним контролером ESP8266 чи ESP32 до сервера Home Assistant через плагін ESP Home. Повний текст зі…

0 Коментарів

Коди символів які повертає Lua через метод string.byte() в прошивці NodeMCU

Іноді виникає потреба зробити обробку символьної інформації через їх байт-значення - коди символів. Для цього в Lua можливо скористатися методом string.byte(), який повертає значення для вказаного символа. Наприклад, команда print(string.byte(“\r”)),…

0 Коментарів

Підключення модуля ESP8266 з прошивкою NodeMCU / Lua до сервера Home Assistant по HTTP — частина 2.

У частині 1 статті ми описали необхідні попередні кроки для підключення модуля ESP8266 / ESP32 а також пристроїв на базі цих модулів: Мова програмуванняПрошивка NodeMCU з мовою LuaСервер Home AssistantЛокальна…

0 Коментарів

Підключення модуля ESP8266 з прошивкою NodeMCU / Lua до сервера Home Assistant по HTTP

Сервер Home Assistant прямо “з коробки” пропонує засобами плагіна "ESP Home" простий шлях з підключення модуля ESP8266 / ESP32 а також пристроїв на базі цих модулів. "ESP Home" є потужною…

0 Коментарів

Сервер Home Assistant: інструкція з розгортання у віртуальній машині під ОС Windows

Пропонуємо до вашої уваги стислу інструкцію як початково встановити сервер Home Assistant у віртуальній машині з доступом з локальної мережі.  Час виконання інструкції: 15-30 хвилин. Що нам знадобиться: персональний комп’ютер…

0 Коментарів
Швидкодія NodeMCU / Lua і використання конкатенації
Lua NodeMCU

Швидкодія NodeMCU / Lua і використання конкатенації

Коли програмуєш на Lua в асинхронному середовищі, потрібно пам'ятати про повільні операції. З нашого досвіду операція конкатенації (об'єднання значень змінних типу string) може виконуватися повільно і при підстановці "на льоту"…

0 Коментарів
Змінні та константи системного оточення, які можливо знайти у пам’яті NodeMCU на рівні Lua
Lua NodeMCU

Змінні та константи системного оточення, які можливо знайти у пам’яті NodeMCU на рівні Lua

Для того, щоб краще зрозуміти, як влаштоване системне оточення змінних і констант NodeMCU, варто хоча б раз на них поглянути. Кожен C-модуль, доданий до складу прошивки може утворювати свої структури…

0 Коментарів
Нова прошивка NodeMCU для ESP8266 – 3.0.0-release_20210201
Lua NodeMCU

Нова прошивка NodeMCU для ESP8266 – 3.0.0-release_20210201

Прошивка NodeMCU для ESP8266 - вийшов черговий реліз 3.0.0-release_20210201 https://github.com/nodemcu/nodemcu-firmware/releases/tag/3.0.0-release_20210201 Тестове середовище: З'явилося власне еталонне тестове середовище нової функціональності прошивки NTest - перелік спеціальних тестових Lua-модулів, які дозволяють проводити тестування…

0 Коментарів

GPS-приймач u-blox NEO-6M – проектування мініатюрного Lua-драйвера для ESP8266 з прошивкою NodeMCU та програмним soft-UART інтерфейсом

Ми маємо намір підключити до контролера ESP8266 з прошивкою NodeMCU та мовою Lua, GPS-приймач u-blox NEO-6M. То ж, для чого нам потрібен драйвер і чому ми його програмуємо на рівні…

0 Коментарів
Автоматизація робіт з прошивки програмним забезпеченням готових пристроїв у оточенні NodeMCU з Lua
Lua NodeMCU

Автоматизація робіт з прошивки програмним забезпеченням готових пристроїв у оточенні NodeMCU з Lua

Чи доводилося шановним читачам прошивали 20 однакових пристроїв? Причому, спочатку спеціально підготовленою прошивкою, а потім ще і програмним забезпеченням? Ми нещодавно прошивали готові до продажу пристрої і можемо поділитися своїм…

0 Коментарів