Коди символів які повертає Lua через метод string.byte() в прошивці NodeMCU

Іноді виникає потреба зробити обробку символьної інформації через їх байт-значення - коди символів. Для цього в Lua можливо скористатися методом string.byte(), який повертає значення для вказаного символа. Наприклад, команда print(string.byte(“\r”)),…

0 Коментарів

Підключення модуля ESP8266 з прошивкою NodeMCU / Lua до сервера Home Assistant по HTTP — частина 2.

У частині 1 статті ми описали необхідні попередні кроки для підключення модуля ESP8266 / ESP32 а також пристроїв на базі цих модулів: Мова програмуванняПрошивка NodeMCU з мовою LuaСервер Home AssistantЛокальна…

0 Коментарів

Підключення модуля ESP8266 з прошивкою NodeMCU / Lua до сервера Home Assistant по HTTP

Сервер Home Assistant прямо “з коробки” пропонує засобами плагіна "ESP Home" простий шлях з підключення модуля ESP8266 / ESP32 а також пристроїв на базі цих модулів. "ESP Home" є потужною…

0 Коментарів

Сервер Home Assistant: інструкція з розгортання у віртуальній машині під ОС Windows

Пропонуємо до вашої уваги стислу інструкцію як початково встановити сервер Home Assistant у віртуальній машині з доступом з локальної мережі.  Час виконання інструкції: 15-30 хвилин. Що нам знадобиться: персональний комп’ютер…

0 Коментарів

Звичайний датчик температури: які корисні дані можна отримати використовуючи мікроконтролер

Навіть маючи лише один звичайний сенсор температури, можливо спробувати побудувати доволі корисний розумний пристрій. Але, як згодом стане зрозуміло, сам по собі сенсор температури, не дає жодного цікавого рецепту -…

0 Коментарів
Швидкодія NodeMCU / Lua і використання конкатенації
Lua NodeMCU

Швидкодія NodeMCU / Lua і використання конкатенації

Коли програмуєш на Lua в асинхронному середовищі, потрібно пам'ятати про повільні операції. З нашого досвіду операція конкатенації (об'єднання значень змінних типу string) може виконуватися повільно і при підстановці "на льоту"…

0 Коментарів
Змінні та константи системного оточення, які можливо знайти у пам’яті NodeMCU на рівні Lua
Lua NodeMCU

Змінні та константи системного оточення, які можливо знайти у пам’яті NodeMCU на рівні Lua

Для того, щоб краще зрозуміти, як влаштоване системне оточення змінних і констант NodeMCU, варто хоча б раз на них поглянути. Кожен C-модуль, доданий до складу прошивки може утворювати свої структури…

0 Коментарів
Нова прошивка NodeMCU для ESP8266 – 3.0.0-release_20210201
Lua NodeMCU

Нова прошивка NodeMCU для ESP8266 – 3.0.0-release_20210201

Прошивка NodeMCU для ESP8266 - вийшов черговий реліз 3.0.0-release_20210201 https://github.com/nodemcu/nodemcu-firmware/releases/tag/3.0.0-release_20210201 Тестове середовище: З'явилося власне еталонне тестове середовище нової функціональності прошивки NTest - перелік спеціальних тестових Lua-модулів, які дозволяють проводити тестування…

0 Коментарів
Визначення місцевого часу з урахуванням часового поясу та переходу на літній час
local-time

Визначення місцевого часу з урахуванням часового поясу та переходу на літній час

Виникнення задачі визначення місцевого часу має промовисту історію, низку відповідальних за облік часу офіційних національних та міжнародних організацій, а також величезну підбірку статей у Вікіпедії. За бажання чи необхідності, читач…

0 Коментарів

GPS-приймач u-blox NEO-6M – проектування мініатюрного Lua-драйвера для ESP8266 з прошивкою NodeMCU та програмним soft-UART інтерфейсом

Ми маємо намір підключити до контролера ESP8266 з прошивкою NodeMCU та мовою Lua, GPS-приймач u-blox NEO-6M. То ж, для чого нам потрібен драйвер і чому ми його програмуємо на рівні…

0 Коментарів