Підключення сенсора радіації GGreg20_V3 до сервера Home Assistant через інтеграцію ESP Home

Пропонуємо до вашої уваги скорочений варіант процедури підключення детектора (сенсора) GGreg20 у поєднанні з головним контролером ESP8266 чи ESP32 до сервера Home Assistant через плагін ESP Home. Повний текст зі…

0 Коментарів

Підключення модуля ESP8266 з прошивкою NodeMCU / Lua до сервера Home Assistant по HTTP — частина 2.

У частині 1 статті ми описали необхідні попередні кроки для підключення модуля ESP8266 / ESP32 а також пристроїв на базі цих модулів: Мова програмуванняПрошивка NodeMCU з мовою LuaСервер Home AssistantЛокальна…

0 Коментарів

Підключення модуля ESP8266 з прошивкою NodeMCU / Lua до сервера Home Assistant по HTTP

Сервер Home Assistant прямо “з коробки” пропонує засобами плагіна "ESP Home" простий шлях з підключення модуля ESP8266 / ESP32 а також пристроїв на базі цих модулів. "ESP Home" є потужною…

0 Коментарів

Сервер Home Assistant: інструкція з розгортання у віртуальній машині під ОС Windows

Пропонуємо до вашої уваги стислу інструкцію як початково встановити сервер Home Assistant у віртуальній машині з доступом з локальної мережі.  Час виконання інструкції: 15-30 хвилин. Що нам знадобиться: персональний комп’ютер…

0 Коментарів

Звичайний датчик температури: які корисні дані можна отримати використовуючи мікроконтролер

Навіть маючи лише один звичайний сенсор температури, можливо спробувати побудувати доволі корисний розумний пристрій. Але, як згодом стане зрозуміло, сам по собі сенсор температури, не дає жодного цікавого рецепту -…

0 Коментарів
Швидкодія NodeMCU / Lua і використання конкатенації
Lua NodeMCU

Швидкодія NodeMCU / Lua і використання конкатенації

Коли програмуєш на Lua в асинхронному середовищі, потрібно пам'ятати про повільні операції. З нашого досвіду операція конкатенації (об'єднання значень змінних типу string) може виконуватися повільно і при підстановці "на льоту"…

0 Коментарів
Змінні та константи системного оточення, які можливо знайти у пам’яті NodeMCU на рівні Lua
Lua NodeMCU

Змінні та константи системного оточення, які можливо знайти у пам’яті NodeMCU на рівні Lua

Для того, щоб краще зрозуміти, як влаштоване системне оточення змінних і констант NodeMCU, варто хоча б раз на них поглянути. Кожен C-модуль, доданий до складу прошивки може утворювати свої структури…

0 Коментарів
Визначення місцевого часу з урахуванням часового поясу та переходу на літній час
local-time

Визначення місцевого часу з урахуванням часового поясу та переходу на літній час

Виникнення задачі визначення місцевого часу має промовисту історію, низку відповідальних за облік часу офіційних національних та міжнародних організацій, а також величезну підбірку статей у Вікіпедії. За бажання чи необхідності, читач…

0 Коментарів

GPS-приймач u-blox NEO-6M – проектування мініатюрного Lua-драйвера для ESP8266 з прошивкою NodeMCU та програмним soft-UART інтерфейсом

Ми маємо намір підключити до контролера ESP8266 з прошивкою NodeMCU та мовою Lua, GPS-приймач u-blox NEO-6M. То ж, для чого нам потрібен драйвер і чому ми його програмуємо на рівні…

0 Коментарів

Що робити, якщо ESPlorer раптом перестав завантажувати файли з ESP8266 на ПК?

Щоб зручно розповсюджувати компільоване програмне забезпчечення, для мікроконтролера ESP8266-12 з прошивкою NodeMCU та мовою Lua, зазвичай: в контролер завантажують вихідні lua-файли,компілюють їх в оточенні NodeMCU командою node.compile(),а потім отримані двійкові…

0 Коментарів